בלוג

מפחיתים את עלויות הביטוח מבלי להתפשר על האיכות

בשנים האחרונות חברות הובלה ישראליות חוות קשיים רבים. הקורונה פגעה בכלכלה באופן משמעותי, בעוד שיוקר המחיה השפיע לרעה על עלות השירותים השונים. בנוסף, פרמיות הביטוח ההולכות וגדלות מהוות בעיה נוספת.

על פי הסטטיסטיקה העולמית, מספר תאונות הדרכים שבהן מעורבים משאיות הובלה, עלה בצורה ניכרת בין השנים 2009 ל-2018. אלא שבתקופה המקבילה תעריפי הביטוח גדלו באופן לא פרופורציונלי כלל ועיקר.

מנתוני המחקרים שבוצעו בעשור האחרון בארץ עולה, כי הגורמים העיקריים לתאונות דרכים הם אי ציות לרמזור, אי שמירת מרחק בין רכבים ונהיגה במהירות מופרזת. תאונות שנגרמו כתוצאה משימוש באלכוהול וסמים, מופיעות ברשימה בהפרש ניכר.

שיעור תאונות הדרכים למספר כלי רכב בארץ גבוה מהממוצע במערב אירופה. זאת בשל אחוז גבוה של נהגים צעירים המהווים קבוצת סיכון.

תאונות במעורבות נהגים צעירים, מתרחשות בתדירות גבוהה יותר בשעות לילה, עקב אובדן שליטה, מהירות מופרזת וצריכת אלכוהול. עם גורמי התאונות נמנים חוסר בגרות נפשית, היעדר ניסיון, נטילת סיכונים, בעיות בריאות, הסחת דעתו של הנהג ואורח חיים האופייני לגילאים הצעירים. במדינות ה-OECD, שיעור הצעירים שנפגעו בתאונות דרכים גבוה פי שלושה משיעורם בקרב נהגים בכל קבוצות הגיל.

כמו כן, בישראל מיסוי גבוה על רכבים גורם לנוכחות מאסיבית של כלי רכב ישנים בכבישים. ככל שרכב ישן יותר, כך הסיכוי לתאונה גבוה יותר.

בין השנים 2015 ל-2019 ההפסדים של חברות הביטוח עלו ב-50%, מה שגרם לעליית הכיסוי הביטוחי עבור חברות הובלה. כתוצאה מכך, בעלי החברות עושים מאמצים להוזלת הביטוח, באמצעות הקטנת הכיסוי הקיים, הפחתת שכר העובדים והפחתת עלויות הציוד.

יחד עם זאת, יש דרך להוזיל את עלויות הביטוח ולמזער את כלל הסיכונים מבלי לפגוע באיכות השירותים הניתנים. מערכות מעקב וידאו הרב-ערוציות של GLVision מספקות ראיות מוחצות בתביעות ומפחיתות את הסיכון של כלי רכב להיקלע לתאונה. כמו כן, המערכות שלנו עוזרות לפקח על עמידת הנהגים בסטנדרטים המקצועיים.

שימוש מערכות מעקב וידאו רב-ערוציות של GLVision מאפשר לכם לקבל הנחה משמעותית בפוליסות ביטוח, תוך שמירה על נהיגה תקנית. נתוני הנהיגה השונים מועברים לחברת הביטוח שמנתחת את המידע וקובעת את סכום ההנחה. עלויות הציוד מתקזזות במהירות הודות להנחות ולפרמיות בגין נהיגה תקנית.

למעלה מעשור חברת GLVision חוסכת ללקוחות שלה זמן, כסף וחיי אדם. הטכנולוגיות והייעוץ המקצועי שלנו ממזערים את הסיכון לתאונות. נתונים לגבי ביצועי המנוע עוזרים לזהות בעיות אפשריות מבעוד מועד ולמנוע תקלות ותאונות. מערכות המעקב מנתחות בזמן אמת את פעולות הנהגים על הכביש, תוך מתן דגש לתופעות כגון בלימה או תאוצה פתאומיות, וכן לשאר הרגלי נהיגה מסוכנים.

לפיכך, הפתרונות המשולבים של GLVision מגבירים את הבטיחות ומפחיתים את עלויות הביטוח.

GLV
×